Veelgestelde vragen

De volgende vragen en antwoorden kunnen je wat meer informatie verschaffen over de gang van zaken bij Genery. Afwijkingen hierin zijn soms mogelijk, laat het ons even weten!


Wanneer moet ik jullie boeken?

Je kunt je gelegenheid het beste zo vroeg mogelijk bij ons reserveren. Eventueel kan je ook een optie van één week nemen op een bepaalde datum. Mocht er dan een andere aanvraag komen, dan nemen we eerst even contact me je op.


Hoe weet ik zeker dat jullie onze gelegenheid vastgezet hebben in jullie planning? We sturen altijd een schriftelijke bevestiging met alle besproken zaken zoals tijden, muziekgenres, aantal gasten en de prijs. Het is ook mogelijk om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek (aan te raden bij bruiloften en grote activiteiten).


Kan ik van te voren aangeven welke muziek jullie draaien?

Natuurlijk is het mogelijk om van te voren de muziekstijlen/genres te kiezen. Ook kan je een aantal verzoeknummer bij ons neerleggen die we over de avond kunnen draaien. Tegelijkertijd zullen we maximaal inspelen op de behoefte van het publiek en de sfeer van de avond door de leukste nummers te kiezen uit de door jou gekozen genres (of naastliggende genres). Verzoekplaatjes zijn tijdens het hele feest van harte welkom.


Kan ik ook onze eigen DJ('s) met jullie drive-in show laten draaien? Of kunnen jullie ook met onze huisinstallatie draaien?

Beide opties doen we niet. We draaien alleen met onze eigen mensen onder de naam "Genery".


Met hoeveel personen komen jullie?

Wij komen bijna altijd met 2 personen. Deze mensen hebben uiteraard verstand van de licht- en geluidsinstallatie, het verzorgen van een gezellig feest en onze muziek. Soms zullen we met 3 personen komen draaien. Dit is makkelijker bij grote/drukke gelegenheden. We zullen van te voren laten weten wie er bij u komt draaien.


Hoe laat komen jullie naar de locatie?

Normaal gesproken zijn we +/-2 uur voor aanvang bij de zaal/plaats. Deze tijd hebben we niet volledig nodig voor het opbouwen, er zit ook een veiligheidsmarge ingebouwd. Mocht er iets tegenzitten of de plaats is moeilijk bereikbaar, dan hebben we de tijd op dit op te lossen. Als onze aanhangwagen niet dichtbij het de feestlokatie kan komen, horen we dit graag vooraf.


Is het een probleem dat onze zaal op de 1ste verdieping zit?

In principe is dit niet erg, alleen is het belangrijk dat we tijdig weten hoe moeilijk de locatie te bereiken is. We hebben dan meer tijd nodig voor het opbouwen en afbreken. Bijna alle spullen die we gebruiken kunnen ook per lift vervoerd worden. Graag zouden we de plaats waar we opgesteld moeten worden zo dicht als mogelijk willen bereiken met auto en aanhangwagen. Een groot gedeelte van de opbouw- en afbreektijd wordt in beslag genomen door het verplaatsen van ons materiaal.


Hoeveel ruimte nemen jullie in beslag?

Om onze normale installatie goed op te stellen hebben we ongeveer 6 bij 3 meter nodig. Bij kleinere gelegenheden laten we delen thuis, zodat we minder ruimte nodig hebben. Als er niet veel plaats is, laat het ons dan even weten. We zorgen er dan voor dat we onze spullen toch netjes kunnen plaatsen.


Welke stroomvoorziening moet er aanwezig zijn in/nabij het pand?

Voor onze licht- en geluidsinstallatie hebben we een 3 fase krachtaansluiting van 3x16A nodig. Twee volledig lege eindgroepen nodig van 230V, 16A kan ook. Het kan zijn dan we dan niet alle verlichting kunnen gebruiken.


Zijn er nog andere zaken die jullie nodig hebben?

* Het is leuk als rondom de drive-in de verlichting laag of uit staat. Zo komt onze lichtshow het beste tot zijn recht.

* We zouden graag iets te drinken hebben tijdens het draaien.

* Als we buiten moeten draaien is het van belang dat onze spullen onder een degelijke tent of afdak kunnen staan. Onze complete licht- en geluidsinstallatie (inclusief luidsprekers) moet beschermd zijn tegen een onverwacht regenbuitje.


Gaan jullie het laatste nummer direct weg?

We zouden na afloop van onze show graag direct willen afbreken. Er wordt duidelijk aangeven wanner we het laatste nummer draaien. Er worden normaal gesproken geen toegiften gedaan. Als eerste worden alle kabels opgerold en de flightcases gesloten. Daarna word ons materiaal de zaal uitgereden en ingeladen. De afbreektijd is normaal gesproken ongeveer 45 minuten.


Kunnen we jullie inhuren voor meerdere activiteiten/dagen?

Dit is zeker mogelijk, wij hebben ook ervaring in het versterken van personen en het verzorgen van muziek voor (kinder)buitenactiviteiten. Wij zorgen ervoor dat wij het juiste materiaal gebruiken voor elke activiteit. Neem wel vroegtijdig contact met ons op, zodat we eventueel een afspraak kunnen maken om alles een keer goed door te nemen. Voor een evenement van een weekend of meer dagen met een aantal activiteiten maken we een all-in prijs. Deze ligt lager dan de losse activiteiten apart, zo weet u altijd waar u aan toe bent.


Helaas kan mijn feest niet doorgaan, toch heb ik jullie al geboekt. Wat moet ik nu doen?

Geef dit a.u.b. zo spoedig mogelijk door, telefonisch is het beste. Als er niet wordt opgenomen kan je de voicemail inspreken. Tot 2 dagen van te voren kan je door overmacht ons annuleren. We zullen dan geen kosten in rekening brengen. Als je later annuleert, zullen we misschien enkele onkosten moeten doorberekenen.


Krijg ik een rekening van de aan jullie betaalde kosten?

Jazeker, u krijgt een overzichtelijke rekening inclusief BTW voor verwerking in uw administratie.